بازیابی رمز عبور
ثبت نام
آموزش سرویس ( برای من بفرست )

در سرویس ( برای من بفرست  ) ما برای شما مرسولاتی که در یکی از آدرس های هایپکس در هر جای دنیا داشته باشید به سمت مقصد مورد نظر شما ارسال میکنیم .

به طور مثال اگر شما خودتان از EBAY یا AMAZON کالایی را به ادرس هایپکس خرید کرده باشید ما انها را دریافت میکنیم و شما میتوانید توسط این سیستم مدیریت کنید تا مقصد موردنظرتان و انرا درب منزل تحویل بگیرید

در این سرویس ثبت درخواست حمل در هایپکس و محاسبه هزینه ها به صورت تماما خودکار انجام میگیرد و ارسال  در کمتر از 24 ساعت توسط هایپکس انجام میگیرد .

 

چگونه لیست مرسولاتی که در هایپکس دارم را مشاهده کنم ؟

هر مرسوله ای که به یکی از ادرس های هایپکس با سوئیت نامبر اختصاصی شما وارد شود ما اطلاعات انرا در حساب کاربری شما در کمتر از 24 ساعت اضافه خواهیم کرد و میتوانید انرا به هر جای دنیا ارسال کنید.

 

شما میتوانید از پنل کاربری خود با انتخاب  ( بسته های من  ) تمامی بسته های که نزد هایپکس دارید را مشاهده کنید

 

1a

 

پس از کلیک برای روی  ( بسته های من  ) شما میتوانید لیست کلیه مرسولاتی که نزد هایپکس دارید را مشاهده فرمایید ( مطابق تصویر زیر )

 

2a

 

شما اطلاعاتی که در بخش بسته های من مشاهده میکنید به شرح زیر است :

 

نوع سرویس مرسوله

مشخص میکند بسته مورد نظر توسط خود شما ارسال شده است به آدرس های هایپکس و نزد ما میباشد و یا از سرویس ( برای من بخر ) استفاده نموده اید و مربوط به یکی از خریدهای میباشد که هایپکس برای شما انجام داده است


کشور

نشان میدهد مرسوله شما در کدام آدرس هایپکس دریافت شده و موجود میباشد


طول/عرض/ارتفاع 

نشان دهنده ابعاد بسته بندی بسته دریافتی شما میباشد – با واحد سانتی متر


وزن  

نشان دهنده وزن بسته دریافتی شما میباشد – با واحد کیلوگرم


وزن حجمی 

نشان دهنده وزن حجمی بسته دریافتی شما میباشد – وزن حجمی حاصل  ( طول *عرض *ارتفاع ) تقسیم بر 5000 میباشد

توجه : برای اشناهایی با وزن حجمی توصیه اکید میکنیم بخش سوالات متداول را مشاهده فرمایید


شناسه رهگیری مرسوله  

نشان دهنده کد رهگیری مرسوله دریافتی شما در هر یک از ادرس های هایپکس میباشد


تاریخ ورود  

تاریخ دقیق ورود کالا به هر یک از آدرس های هایپکس را مشخص میکند


وضعیت مرسوله 

نشان دهنده اخرین وضعیت بسته فوق را نشان میدهد


درخواست تصویر 

شما با کلیک بر روی دکمه درخواست میتوانید با پرداخت هزینه از بسته خود تصویر ارسالی توسط هایپکس را مشاهده کنید


 

چگونه درخواست ارسال بسته های خودم را در هایپکس ثبت کنم  ؟

شما میتوانید با انتخاب بسته یا بسته های مورد نظری که میخواهیم ارسال کنید به ادرس خودتان یا هر آدرسی درخواست خود را ثبت کنید و سپس در این مرحله روی دکمه  ( درخواست ارسال مرسوله ) کلیک کنید .مطابق تصویر زیر

 

3a

 

توجه  : شما فقط میتوانید مرسولاتی را که در یک آدرس هستند با هم یکپارچه کنید و با هم ارسال کنید   به طور مثال نمیتوانید یک مرسوله در آدرس چین را به همراه یک مرسوله از آمریکا با هم ثبت درخواست ارسال مرسوله نمایید .

توجه  : توصیه میکنیم همواره چند بسته را با هم ارسال کنید به این دلیل که با بالا رفتن وزن هزینه های حمل کاهش پیدا میکند

 

در مرحله شما شما تصویری مطابق با تصویر زیر را مشاهده میکنید که (  فرم اظهارنامه  )میباشد

 

 5a

 

شما در این فرم ارزش بسته های خود  + محتویات انرا برای هایپکس ارسال میکنید و همچنین آدرس گیرنده را در این بخش مشخص میکنید و به هایپکس میگویید مرسوله شما را به کجا ارسال نماید .

 

توجه  : به طور مثال اگر ارزش بسته شما 1000 دلار میباشد و شما چون میخواهید هزینه گمرکی در مقصد کمتر محاسبه گردد و یا اصلا هزینه گمرکی پرداخت نکنید میتوانید ارزش کالا را اقدام به کم اظهاری نمایید  . به طور مثال  ارزش بسته های خود را به جای 1000 دلار 50 دلار بیان کنید  . البته توصیه میکنیم تا مقداری کم اظهاری کنید که معقول و منطقی باشد و این را هم توجه کنید که اگر بخواهید مرسوله خود را بیمه کنید در صورت بروز مشکل شرکت بیمه کننده مرسوله فقط بر اساس مبلغ اظهار شده شما که 50 دلار میباشد خسارت پرداخت میکند

 


کد تخفیف 

در صورتی که شما از هایپکس کد تخفیف دریافت کرده اید میتوانید از ان کد برای ارسال مرسوله خود استفاده کنید  . توجه کنید کدهای تخفیف فقط بر روی سرویس ( برای من بفرست  ) قابل اعمال هستند  .

این را هم توجه کنید هر کد برای هر کاربر یک بار مصرف میباشد و دارای اعتبار زمانی میباشد


 

پس از تکمیل فرم اظهارنامه و انتخاب ادرس گیرنده شما باید روی دکمه مرحله بعد کلیک نمایید

در این مرحله شما شمایی از اظهار نامه (لیست کالا)  را مشاهده میکنید ( مطابق تصویر زیر )

 

6a

 

و هزینه های حمل و نقل بر اساس روش های متنوع و شرایط حمل و در نهایت یک فاکتور آنلاین را مشاهده میکنید  ( مطابق تصویر زیر )  

 

7a

 

توضیحات این بخش به شرح زیر است

 

انتخاب روش حمل به مقصد مورد نظر شما 

شما در این قسمت بر اساس وزن و حجم مرسولاتتان شیوه های مختلف حمل و نقل به مقصد مورد نظرتان را مشاهده میکنید  . ممکن است با توجه به مبدا و مقصد شما تعداد مختلفی از روش های حمل را مشاهده کنید با بازه زمانی مختلف و قیمت های متنوع

شما باید در این بخش روش حمل موردنظرتان را انتخاب کنید


آیا تمایل به بیمه شدن دارید 

در صورت تمایل به بیمه 5 درصد ارزش اظهاری مرسوله به مبلغ فاکتور شما اضافه میگردد

توجه نمایید بیمه اختیاری میباشد


استفاده از کیف پول

شما میتوانید در صورتی که در حساب کاربری خود دارای اعتیار هستید هزینه را از طریق موجودی خود پرداخت کنید  – اگر میخواهید به صورت آنلاین هزینه را پرداخت کنید گزینه خیر را انتخاب کنید


گزینه های دلخواه ارسال مرسوله  :

ارسال صورتحساب اصلی مرسوله   : در صورتی که این گزینه را تیک بزنید اگر همراه مرسوله شما در زمان دریافت فاکتوری دریافت کرده باشیم انرا زمانی که بخواهیم به ادرس شما ارسال کنیم بر روی خود مرسوله ضمیمه و ارسال میکنیم

حذف  بسته های اضافه  : مواردی مانند جعبه های  کفش که حجم زیادی دارند و اگر تمایل داشته باشید را میتوانیم برای شما حذف کنیم  . البته این موضوع بسته به این دارد حذف بسته های اضافه به کالای شما اسیب وارد نکند  . این گزینه را توصیه نمیکنیم برای اجناس حساس و گرانقیمت استفاده کنید

ارسال بسته از طریق ارسال با بهترین پست  : ممکن است در زمان های خاص کریر مورد نظر شما در دسترس نباشد  . شما با انتخاب این گزینه به ما این اختیار را میدهید تا در این زمان مرسوله شما را با سریعترین و بهترین کریر موجود ارسال کنیم و هزینه را پرداخت خواهید کرد پس از ارسال کالا


 

در انتها شما با کلیک بر روی دکمه پرداخت به صورت انلاین میتوانید هزینه حمل را واریز نمایید و درخواست حمل مرسوله خود را ثبت نمایید ( مطابق تصویر زیر )

 

8a

و پس از پرداخت تاییده ای به صورت زیر دریافت میکنید

 

9a

 

پس از پرداخت هزینه مرسوله شما در لیست ( بسته های من حذف میگردد  )  تعقیر وضعیت میدهد به  (  در دست بررسی )   مطابق تصویر زیر

 

10a

و همچنین سفارش فوق   به بخش ( بسته های پست شده  ) منتقل میگردد . مطابق تصاویر زیر

 

11a

 

شما با موفقیت در این مرحله درخواست خود را برای فوروارد مرسوله خودتان در آدرس های هایپکس ارسال کردی و هم اکنون باید منتظر باشید تا درخواست شما توسط کارشناسان هایپکس بررسی گردد . پس از بررسی درخواست شما همکاران ما مرسوله شما را تحویل کریر مورد نظر شما داده و وضعیت سفارش حمل شما را به ( ارسال شده  ) تعغیر میکند و کد رهگیری به شما ارائه میگردد و میتوانید مرسوله خود را تا درب منزل رهگیری کنید ( مطابق تصویر زیر )

 

12a

 

 

برخی از سوالات متداول این آموزش

 

 

آیا میتوانیم چندین بسته که در آدرس های هایپکس دارم را با هم ارسال کنم به یک مقصد  ؟

بله – و توصیه هم میکنیم همواره همین روش رو استفاده کنید به خاطر انکه با بالا رفتن وزن هزینه حمل کاهش پیدا میکند

 

چه تفاوتی بین سرویس های مختلف حمل و نقل و کریر ها میباشد  ؟

برای این موضوع توصیه میکنیم از لینک زیر بخش آموزشی تخصصی مربوط به همین موضوع را بررسی کنید

 

پس از ثبت سفارش فوروارد مرسوله چقدر زمان میبرد که مرسوله من پست شود  ؟

سعی میکنیم در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهیم ولی معمولا بین 1 الی 3 روز کاری مرسوله شما تحویل کریر داده میشود

 

ایا هایپکس میتوانید بسته های ما را از آدرسهای خود به کلیه کشورها ارسال کند  ؟

معمولا بله ولی در محاسبه گر معمولا نرخ مسیرهای که هایپکس بیشترین سرویس را دارد را ارائه میکند  . اگر مسیر مورد نظر شما در محاسبه گر موجود نبود برای دریافت نرخ با پشتیبانی تماس بگیرید

 

 

 

 

 


خدمات هایپکس:

1 : خريد و واردات از سايت هاي Ebay و Amazon
2 : خريد و واردات از سايت هاي چيني و Aliepress و Taobao
3 : خريد از کليه سایت های آنلاین فروش کالا در جهان
4 : ارائه ادرس فیزیکی به شما در چین ، هنک کنگ و ... جهت خرید بدون واسطه و کارمزد
5 : هندلینگ و فوروارد مرسولات دریافتی شما در آدرس های هایپکس(Door to Door )
6 : همکاری با کریرهای برتر ایران و سایر کشورها
7 : انجام امور مشاوره در زمینه خرید و تامین کالا
8 : ارائه دهنده خدمات مشاوره بازرگاني تخصصي در ايران
و ...

هم اکـنون به جــمع بیـش از 5000 کاربــر
هایپکس بپـیــوندید !

×