بازیابی رمز عبور
ثبت نام
رهگیری مرسولات

برای رهگیری مرسولاتی که توسط پست EMS ارسال گردند میتوانید از وبسایت زیر اقدام به رهگیری نمایید

 

http://www.ems.com.cn/ or http://www.trackingkit.com/

 

اگر کد رهگیری که شما در اختیار دارید مشابه یکی از ساختارهای  مانند :

 

CP********CN, RR*********CN or RA*********CN

 

شما میتوانید مرسوله خود را تا زمانی که در چین است از طریق وبسایت زیر رهگیری کنید

 

http://intmail.183.com.cn/zdxt/yjcx/

 

و یا اینکه از طریق وبسایت مرکزی پست مقصد با توجه به کشور خودتان از لینک های زیر  مرسوله را رهگیری کنید

 

A: America, Arab, Arabia, Armenia, Afghan, Austria, Argentina, Azerbaijan, Albania

B: Brazil, Belarus, Bosnia, Bulgaria, Bolivia, Belgium

C: Croatia, Chile, Canada, Cyprus, Costa Rica, Cambodia, China

D: Denmark

E: Ecuador, Estonia, Ethiopia

F: Finland

G: Greece, Germany, Greenland

H: Hungary, Hong Kong

I: Indonesia, India, Ireland, Israel, Italy, Iceland, Iran

J: Japan

K: Korea, Kazakhstan

L: Lithuania, Luxembourg, Lebanon, Latvia, Liechtenstein

M: Moldova, Malta, Mexico

N: Norway, New Zealand, Nigeria

P: Portugal, Poland, Peru, Puerto Rico, Pakistan

Q: Qatar

R: Russia, Romania

S: Switzerland, Spain, Sweden, Singapore, Slovakia, Slovenia

T:Turkey, Thailand, Taiwan, Tanzania, Tunisia

U: United Kingdom, Uruguay, Ukraine

V: Vanuatu

 

نکته  : روی کشور مقصد کلیک کنید و هر زمانی که کالا وارد به کشود مقصد شد از طریق وبسایت های فوق موقعیت کالا را رهگیری کنید

 

برای رهگیری سایر روش ها میتوانید از وبسایت های زیر اقدام به رهگیری نمایید

 

http://17track.net/

http://packagetrackr.com/

 

کد اعلامی توسط هایپکس قابل رهگیری نیست  . چه کاری باید انجام دهم ؟

اگر شما نمیتوانید مرسوله خود را رهگیری کنید 2 عامل زیر را بررسی کنید

  • ایا کد را به طور صحیح وارد کرده اید
  • ایا کد را در وبسایت صحیح وارد کرده اید

اگر بله لطفا برای رفع مشکل از طریق تیکت با بخش پشتیبانی در تماس باشید تا مشکل شما را رفع کنند

 

کد اعلامی و وبسایت مورد استفاده برای رهگیری صحیح است اما باز هم من نمیتوانم اطلاعاتی در مورد بسته ام مشاهده کنم در وبسایت کریر مورد نظرم . چه باید بکنم ؟

معمولا وضعیت و اطلاعات مرسوله توسط کریر شما ابدیت میگردد نه توسط هایپکس

پست های دولتی مانند EMS , AIRMAIL ,USPS , CHINA POST  معمولا پس از ارائه کد رهگیری بین 3 الی 6 روز کاری طول خواهد کشید تا اطلاعات خود را به روز کنند و شما بتوانید وضعیت کالای خود را در وبسایتشان مشاهده کنید

توجه  : اگر کالای شما در زمان تعطیلات عمومی کشور فرستنده و یا گیرنده باشد ممکن است پروسه به روز رسانی و تحویل مرسوله به کریر و یا تحویل مرسوله به گیرنده در مقصد با تاخیر انجام گیرد  این تاخیر بین 7 الی 10 روز کاری و یا در زمان های خاص بین 30 روز کاری میباشد

 

وضعیت مرسوله من چند روز است در وبسایت کریر تعغیر وضعیت نداده است  . چه کار باید بکنم ؟

زمانی که مرسوله شما توسط هایپکس به کریر انتخابی شما تحویل داده میشود هایپکس دیگر مدیریتی بر روی ان ندارد و مرسوله شما در صف کالاهای در حال شیپ به مقصد مورد نظر شما قرار میگیرد  .این زمان ممکن است بر اساس معیارها و فاکتور ها و زمان تضمینی کریر متفاوت باشد

 

تعطیلات عمومی معمولا چه تعطیلاتی میباشد  ؟

خارج از ایران  : نوامبر  ، فوریه  ؛تعطیلات کریسمس و فستیوال ها  اعیاد مقدس

داخل ایران  : ولادت ها و شهادت ها و تعطیلات رسمی مانند عید نوروز و …

 

حداکثر زمان ممکن برای تحویل مرسوله ها توسط کریر ها چقدر میباشد ؟

 

نام کریر

USPS

EMS

CHINA POST

سایر

حداکثر زمان تحویل

60 روز کاری

60 روز کاری

60 روز کاری

40 روز کاری


خدمات هایپکس:

1 : خريد و واردات از سايت هاي Ebay و Amazon
2 : خريد و واردات از سايت هاي چيني و Aliepress و Taobao
3 : خريد از کليه سایت های آنلاین فروش کالا در جهان
4 : ارائه ادرس فیزیکی به شما در چین ، هنک کنگ و ... جهت خرید بدون واسطه و کارمزد
5 : هندلینگ و فوروارد مرسولات دریافتی شما در آدرس های هایپکس(Door to Door )
6 : همکاری با کریرهای برتر ایران و سایر کشورها
7 : انجام امور مشاوره در زمینه خرید و تامین کالا
8 : ارائه دهنده خدمات مشاوره بازرگاني تخصصي در ايران
و ...

هم اکـنون به جــمع بیـش از 5000 کاربــر
هایپکس بپـیــوندید !

×